Είσοδος

Εγγραφή

Αφού Δημιουργήσεις ένα λογαριασμό, θα έχεις την δυνατότητα να ελέγχεις όλα τα στάδια της κράτησης σου, όπως και άλλα πολλά πλεονεκτήματα.
Όνομα Χρήστη*
Κωδικός*
Επιβεβαίωση Κωδικού*
Μικρό όνομα*
Επίθετο*
Ημερομηνία Γέννησης*
Email*
Τηλέφωνο*
Χώρα*
*Eίσαι σύμφωνος με Όρους Χρήσης και Πολιτική απορρήτου.
Please agree to all the terms and conditions before proceeding to the next step

Είσαι ήδη μέλος?

Είσοδος
+30 2108618179

Είσοδος

Εγγραφή

Αφού Δημιουργήσεις ένα λογαριασμό, θα έχεις την δυνατότητα να ελέγχεις όλα τα στάδια της κράτησης σου, όπως και άλλα πολλά πλεονεκτήματα.
Όνομα Χρήστη*
Κωδικός*
Επιβεβαίωση Κωδικού*
Μικρό όνομα*
Επίθετο*
Ημερομηνία Γέννησης*
Email*
Τηλέφωνο*
Χώρα*
*Eίσαι σύμφωνος με Όρους Χρήσης και Πολιτική απορρήτου.
Please agree to all the terms and conditions before proceeding to the next step

Είσαι ήδη μέλος?

Είσοδος

Όροι Χρήσης

Όροι συμμετοχής και χρήσης

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους συμμετοχής πριν από την εγγραφή σας σε κάθε πακέτο ταξιδιού ή άλλη χρήση υπηρεσίας. Με την κράτηση σας δηλώνετε ότι έχετε διαβάσει και αποδέχεστε τους κάτωθι:

  • ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ PAMETAKSIDI.GR

Η εταιρεία με επωνυμία ADAM E.E με διακριτικό τίτλο pametaksidi.gr μέσω του site pametaksidigr , προσφέρει ένα εύρος τουριστικών υπηρεσιών. Ανα προσφερόμενη υπηρεσία, η εμπορική πολιτική διαφέρει και διαμορφώνεται ανάλογα με την εμπορική πολιτική των συνεργατών-εταιρειών. Παρακάτω αναλύονται οι όροι συμμετοχής ανα υπηρεσία.

  1. ΠΑΚΕΤΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ-ΤΑΞΙΔΙΩΝ (ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ Ή ΜΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ)

Τα διαθέσιμα πακέτα διακοπών που μπορείτε να πραγματοποιήσετε κράτηση μέσω του Pametaksidi.gr, είτε οργανώνονται από το Pametaksidi.gr είτε σε συνεργασία με άλλους διοργανωτές ταξιδιών-διακοπών. Συνεργασία μπορεί να  θεωρείται από την πλήρη συμμετοχή στο οργανωτικό κομμάτι ως και η απλή μεταπώληση θέσεων για το κάθε πακέτο.  Για την δημιουργία των πακέτων πραγματοποιείται μεσολάβηση των πελατών και των διαφόρων φορέων που χρειάζεται για την διοργάνωση όπως: αεροπορικές εταιρείες, ακτοπλοϊκές εταιρείες, ξενοδοχεία, τοπικά τουριστικά γραφεία, εταιρείες ενοικίασης πούλμαν, εστιατόρια κ.α. Στους φορείς αυτούς ο εκάστοτε διοργανωτής καθώς και ο μεταπωλητής δεν ασκεί άμεσο έλεγχο και κατά συνέπεια δεν φέρει καμία ευθύνη στις περιπτώσεις παραλήψεων, πταισμάτων και οργανωτικών αδυναμιών που προέρχονται από αυτούς τους φορείς. Παράδειγμα τέτοιου προβλήματος είναι η καθυστέρηση πτήσης. Παρόλαυτά εμείς καθώς και οι συνεργάτες μας καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για τήρηση όλου του τελικού ενημερωτικού.  Τελικό ενημερωτικό για τις ομαδικές εκδρομές δύναται να δοθεί έως και μια ημέρα πριν την αναχώρηση αν οι αλλαγές το επιβάλλουν. Η τελική επικοινωνία πραγματοποιείται την προηγούμενη μέρα από την αναχώρηση για ενημέρωση στοιχείων όπως, όνομα αρχηγού, ακριβές μέρος και ώρα αναχώρησης κλπ. Το γραφείο μας και οι συνεργάτες του καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή τήρηση των λεπτομερειών του κάθε προγράμματος. Υπάρχουν όπως περιπτώσεις αστάθμητων παραγόντων και απρόβλεπτων καταστάσεων που αναγκάζουν τον οργανωτή να προβεί σε απαραίτητες αλλαγές και διαφοροποιήσεις. Παράδειγμα η αλλαγή στην ώρα αναχώρησης ή κάποια αλλαγή κατα την διάρκεια της εκδρομής αν ο αρχηγός το κρίνει αναγκαίο.

Για τις ομαδικές εκδρομές, τα ΤΕΛΙΚΑ ξενοδοχεία ανακοινώνονται κατά βάση περίπου 2 ημέρες πριν την εκδρομή διότι επηρεάζονται από την συμμετοχή και την αντίστοιχη διαθεσιμότητα. Σε κάθε περίπτωση εμείς και οι συνεργάτες μας διατηρούν το επίπεδο ξενοδοχείου (αστέρια όπου υπάρχουν κλπ) που έχει αναφερθεί κατά την κράτηση. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει ακύρωση συμμετοχής αν δεν συμφωνείτε με ενδεχόμενη αλλαγή των ξενοδοχείων καθώς κατά την κράτηση έχετε συναινέσει σε ενδεχόμενο αλλαγής.

Για τα ατομικά πακέτα και οποία στηρίζονται και κατά βάση στο ίδιο το ξενοδοχείο ανακοινώνονται πριν από οποιαδήποτε καταβολή χρημάτων. Σε περίπτωση οποιαδήποτε αλλαγής (σχεδόν απίθανο) ο πελάτης έχει δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση του και να του επιστραφεί ολόκληρο το ποσό που κατέβαλε ή να δεχτεί την αλλαγή. Καμία άλλη αξίωση-αποζημίωση δεν μπορεί να απαιτηθεί σε περίπτωση αλλαγής.

Για την έγκυρη κράτηση στις περισσότερες εκδρομές απαιτείται 30% προκαταβολή και ξόφληση έως 10 ημέρες πριν την αναχώρηση. Σε κάποιες περιπτώσεις ο διοργανωτής εφαρμόζει διαφορετική πολιτική, για την οποία ενημερώνεστε πριν απο την κράτηση. Πριν από την προκαταβολή εμείς και οι συνεργάτες μας καμία ευθύνη δεν φέρουμε στην διαθεσιμότητα εφόσον η κράτηση δεν έχει ολοκληρωθεί με προκαταβολή. Ακόμα και στην περίπτωση που πραγματοποιηθεί η πληρωμή και διαπιστωθεί πληρότητα, αμέσως μετά, τα χρήματα επιστρέφονται  και η κράτηση δεν ισχύει. Αυτό μπορεί να συμβεί καθώς κρατήσεις για μια εκδρομή πραγματοποιούν πολλά τουριστικά γραφεία από όλη την Ελλάδα.

Δικαίωμα ακύρωσης απο τον πελάτη για τις ομαδικές εκδρομές και επιστροφής χρημάτων υπάρχει ανάλογα με την εμπορική πολιτική του διοργανωτή της εκδρομής. Πριν απο κάθε κράτηση το Pametaksidi.gr σας ενημερώνει πλήρως για την εμπορική πολιτική του διοργανωτή και της συγκεκριμένης εκδρομης. Πραγματοποιώντας κράτηση έχετε συναινέσει στους όρους.

Δικαίωμα ακύρωσης απο τον πελάτη για τα ατομικά πακέτα δεν υφίσταται. Κατά την κράτηση συναινείτε ρητώς σε αυτό, καθώς  έχουν πληρωθεί όλοι οι φορείς όπως ξενοδοχεία και αεροπορικές. Σε περίπτωση κάποια ιδιαίτερης κατάστασης ή εξαίρεσης σας ενημερώνουμε μετά την ακύρωση.

Ακύρωση από το γραφείο, είτε για ομαδικές εκδρομές ή για ατομικές,  μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή ακόμα και μια ημέρα πριν την αναχώρηση,  αν αυτό κριθεί απαραίτητο για την προστασία όλων των μερώνΟ πελάτης ουδεμία αξίωση για αποζημίωση λόγω ακύρωσης έχει, πάρα μόνο την ολική επιστροφή χρημάτων που κατέβαλε για την υπηρεσία.

Ασφάλειες: Το γραφείο μας και οι συνεργάτες μας ακολουθώντας τις οδηγίες των εκάστοτε νόμων καλύπτουν πλήρως τον πελάτη για τα δικαιώματα αστικής επαγγελματικής ασφάλισης που έχει. Ασφάλειες δηλαδή που συνάπτονται μεταξύ των τουριστικών γραφείων και των ασφαλιστικών για ενδεχόμενα όπως,  παραβάσεων απέναντι στους πελάτες, αποζημιώσεις, επαναπατρισμούς σε περίπτωση προβλήματος της οργάνωσης στο εξωτερικό κλπ  Σε καμία περίπτωση αυτές οι ασφάλειες δεν καλύπτουν ατυχήματα κατά την εκδρομή και άλλα ιατρικά θέματα γενικά για τα οποία μπορείτε να καλυφτείτε ιδιωτικά εσείς.

Ευθύνες εκδρομέων: Κάθε εκδρομέας έχει ευθύνη ο ίδιος, για την εξασφάλιση και φύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, βίζα, πιστοποιητικά κλπ), με σκοπό να συμμετέχει στην εκδρομή. Η προμήθεια συναλλάγματος είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Η φύλαξη των προσωπικών αντικειμένων είτε αξίας είτε όχι είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Η συνέπεια στα ωράρια και τις ώρες συνάντησης είναι ευθύνη των εκδρομέων, και ο αρχηγός έχει δικαίωμα να αναχωρήσει για το πρόγραμμα χωρίς να περιμένει, ως προς σεβασμό των υπολοίπων. Σε αυτή την περίπτωση ουδεμία αποζημίωση δικαιούται ο πελάτης και είναι και υπεύθυνος για επιπλέον χρεώσεις που προκύπτουν από την αργοπορία του. Σε περίπτωση μη αποδεχτών εγγράφων από τις χώρες που περιλαμβάνει το πρόγραμμα λόγω γνησιότητας ή για οποιοδήποτε λόγω η χώρα αρνηθεί την είσοδο στον εκδρομέα, ουδεμία ευθύνη φέρει το γραφείο μας και οι συνεργάτες μας. Ο αρχηγός οφείλει να συνεχίσει το πρόγραμμα του υπόλοιπου group.

2. ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του Pametaksidi.gr,  η εταιρεία εκδίδει ακτοπλοϊκά εισιτήρια  ως διαμεσολαβητής των ακτοποικών εταιρειών. Επειδή, η εταιρεία μας λειτουργεί σαν διαμεσολαβητής των ακτοπλοικών εταιρειών, ο πελάτης  θα πρέπει να συμβουλεύεται σχετικά και τους όρους συναλλαγών της εκάστοτε ακτοπλοικής εταιρείας, σχετικά με τη δυνατότητα αλλαγής της κράτησης, τα προγραμματισμένα δρομολόγια, την διαδικασία επιστροφής χρημάτων κλπ. Η αγορά ακτοπλοικού εισιτηρίου μέσω του Pametaksidi.gr δηλώνει ρητά οτι έχετε ενημερωθεί για τους όρους της εκάστοτε ακτοπλοικής εταιρείας και τους αποδέχεστε.

Το Pametaksidi.gr ως διαμεσολαβητής,  δεν φέρει απέναντί σας ευθύνη για την τυχόν πλημμελή παροχή των παρεχόμενων υπηρεσιών εκ μέρους των ακτοπλοικών εταιρειών ή την τυχόν αδυναμία τους να σας παρέχουν τις εν λόγω υπηρεσίες, για παράδειγμα, για μεταθέσεις, καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων η άλλων ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Σε περίπτωση που λόγω της πλημμελούς παροχής της εκάστοτε υπηρεσίας προκληθεί τραυματισμός, θάνατος, καταστροφή περιουσίας ή άλλες ζημιές (όπως καθυστερήσεις) αποκλειστικά υπεύθυνος για την αποκατάστασή τους είναι η ακτοπλοική εταιρεία.  Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με τα ταξιδιωτικά έγγραφα (διαβατήρια, visa, εκπτωτικά έγγραφα κλπ.), τα οποία υποχρεούστε να κατέχετε για την πραγματοποίηση ενός ταξιδιού. Η εξασφάλιση και ορθότητα των απαιτούμενων επιβατικών εγγράφων, είναι υποχρέωση του επιβάτη και για αυτό σας συνιστούμε να συμμορφώνεστε με τους Όρους Χρήσης της εκάστοτε ακτοπλοικής εταιρείας.

Σε περίπτωση κράτησης – αγοράς ακτοπλοικού εισιτηρίου, ο πελάτης θα λάβει επιβεβαίωση για την κράτηση – αγορά μέσω e-mail και υποχρεούται να ελέγξει την ορθότητα των στοιχείων επιβεβαίωσης και να ενημερώσει το συντομότερο δυνατό εντός της ίδιας ημερολογιακής ημέρας την εταιρεία μας για τυχόν αποκλίσεις ή λάθη, σχετικά με την αρχική κράτηση που ο ίδιος καταχώρησε. Οι δυνατότητες μετατροπής κράτησης, ακύρωσης, διόρθωσης εξαρτώνται απο τις εμπορικές πολιτικές των ακτοπλοικών εταιρείών.

Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, είτε για δρομολόγια εσωτερικού, είτε για δρομολόγια εξωτερικού, σε περίπτωση ολοκλήρωσης και εξόφλησης της σχετικής κράτησης, σας αποστέλλονται, αν το επιλέξετε,  μέσω courier με επιπλέον χρέωση που εξαρτάται από τον επιλεχθέντα εκ μέρους σας τόπο παράδοσης. Η σχετική χρέωση που σας βαρύνει για την ανωτέρω περιγραφόμενη αποστολή των εισιτηρίων, σας γνωστοποιείται πριν το στάδιο της πληρωμής και ενεργοποιείται κατόπιν επιλογής σας. Ανεξάρτητα από την παραπάνω δυνατότητα, μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας από τα γραφεία μας στην αναγραφόμενη στην αρχή των παρόντων Γενικών Όρων διεύθυνση ή από τυχόν εξουσιοδοτημένα πρακτορεία του εκάστοτε Παρόχου Υπηρεσιών, όπως, για παράδειγμα, από το λιμάνι αναχώρησης όπου ευρίσκεται το πρακτορείο της σχετικής ακτοπλοϊκής εταιρείας. Οι χρεώσεις αποστολής των εισιτηρίων ακολουθούν την τιμολογιακή πολιτική της συνεργαζόμενης εταιρείας courier. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης ή απώλειας του πακέτου, το Pametaksidi.gr ουδεμία ευθύνη έχει για αυτό. Μετά την αποστολή λαμβάνετε κωδικό αποστολής και ενημερώνεστε απο την εταιρεία Courier. Σε περίπτωση απώλειας του δέματος και άρα των εισιτηρίων, ακολουθείτε την εμπορική πολιτική των ακτοπλοικών εταιρειών για αντίστοιχες περιπτώσεις.

Η δυνατότητα αλλαγής ή ακύρωσης ενός ακτοπλοϊκού εισιτηρίου, ρυθμίζεται από τους όρους χρήσης της εκάστοτε ακτοπλοικής εταιρείας, τους οποίους σας συνιστούμε να διαβάζετε πριν απο κάθε κράτηση. Το Pametaksidi.gr, ως διαμεσολαβητής, δεν έχει καμία δυνατότητα επιρροής των όρων χρήσης των Παρόχων Υπηρεσιών και συνεπώς δεν φέρει καμία σχετική ευθύνη για ζητήματα προβλεπόμενα εξ αυτών.

Για την περίπτωση που οι όροι της ακτοπλοικής εταιρείας επιτρέπουν την αλλαγή ή την ακύρωση, ο πελάτης έχει υποχρέωσει να αποστείλει στα γραφεία μας τα αποκόμματα των εισιτηρίων με χρέωση του αποστολέα. To Pametaksidi.gr μετά την παραλαβή των εισιτηρίων προχωράει στην απαιτούμενη ενέργεια (αλλαγή ή ακύρωση). Για κάθε πράξη μετατροπής (αλλαγής ή ακύρωσης), απαιτείται απο το Pametaksidi.gr η αποστολή των πρώτων εισιτηρίων στην ακτοπλοική εταιρεία. Το κόστος αποστολής των εισιτηρίων επιβαρύνει τον πελάτη, το οποίο καλείται να εξοφλήσει πριν την απαιτούμενη ενέργεια (αλλαγή ή ακύρωση). Η εκ νέου αποστολή των νέων εισιτηρίων επιβαρύνει τον πελάτη. Όλες οι αναφερόμενες αποστολές, ακολουθούν την τιμολογιακή πολιτική της συνεργαζόμενης εταιρείας courier. Σε περίπτωση ακύρωσης, σας επιστρέφεται το υπόλοιπο ποσό από το κόστος που καταβάλατε για το ακτοπλοικό εισιτήριο, το οποίο απομένει κατόπιν των ανωτέρω χρεώσεων εκ μέρους μας και εκ μέρους της ακτοπλοικής εταιρείας, προκειμένου να υλοποιηθεί η ακύρωση ή η αλλαγή της σχετικής υπηρεσίας. Σε περίπτωση ακύρωσης με υπαιτιότητα της ακτοπλοικής εταιρείας δεν επιβαρύνεστε με καμία χρέωση, παρα μόνο με τις χρεώσεις αποστολών σε όλο το ιστορικό του εισιτηρίου. To Pametaksidi.gr πραγματοποιεί κατάθεση-επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την παραλαβή του αντίστοιχου ποσού απο την ακτοπλοική εταιρεία και σε καμία περίπτωση νωρίτερα.

************************************************************************************************************************

Το Pametaksidi.gr υπόσχεται να επιλύσει με κάθε καλή πίστη και διάθεση, οποιαδήποτε διαφορά μπορεί να προκύψει με τους πελάτες. Σε κάθε περίπτωση,όμως, που θα υπάρξει ανεπίλυτη διαφορά, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια.

Τελευταία αναθεώρηση 21/09/2021

Επόμενο Βήμα