210 8618179

Είσοδος

Εγγραφή

Αφού Δημιουργήσεις ένα λογαριασμό, θα έχεις την δυνατότητα να ελέγχεις όλα τα στάδια της κράτησης σου, όπως και άλλα πολλά πλεονεκτήματα.
Όνομα Χρήστη*
Κωδικός*
Επιβεβαίωση Κωδικού*
Μικρό όνομα*
Επίθετο*
Email*
Τηλέφωνο*
Χώρα*
* Δημιουργώντας λογαριασμό σημαίνει ότι είσαι σύμφωνος με Όρους Χρήσης και Πολιτική απορρήτου.

Είσαι ήδη μέλος?

Είσοδος
210 8618179

Είσοδος

Εγγραφή

Αφού Δημιουργήσεις ένα λογαριασμό, θα έχεις την δυνατότητα να ελέγχεις όλα τα στάδια της κράτησης σου, όπως και άλλα πολλά πλεονεκτήματα.
Όνομα Χρήστη*
Κωδικός*
Επιβεβαίωση Κωδικού*
Μικρό όνομα*
Επίθετο*
Email*
Τηλέφωνο*
Χώρα*
* Δημιουργώντας λογαριασμό σημαίνει ότι είσαι σύμφωνος με Όρους Χρήσης και Πολιτική απορρήτου.

Είσαι ήδη μέλος?

Είσοδος

Όροι Χρήσης

Όροι συμμετοχής σε πακέτο ταξιδιού και χρήσης υπηρεσιών

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους συμμετοχής πριν από την εγγραφή σας σε κάθε πακέτο ταξιδιού ή άλλη χρήση υπηρεσίας. Με την κράτηση σας δηλώνετε ότι έχετε διαβάσει και αποδέχεστε τους κάτωθι:

  • ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ PAMETAKSIDI.GR

Το ταξιδιωτικό μας γραφείο και κατ επέκταση το sie, προσφέρει διάφορες επιλογές συμμετοχής σε προγράμματα ταξιδιών-διακοπών, τα οποία είτε οργανώνονται από το Pametaksidi.gr είτε σε συνεργασία με άλλους διοργανωτές ταξιδιών-διακοπών. Συνεργασία μπορεί να  θεωρείται από την πλήρη συμμετοχή στο οργανωτικό κομμάτι ως και η απλή μεταπώληση θέσεων για το κάθε πακέτο.  Για την δημιουργία των πακέτων πραγματοποιείται μεσολάβηση των πελατών και των διαφόρων φορέων που χρειάζεται για την διοργάνωση όπως: αεροπορικές εταιρείες, ακτοπλοϊκές εταιρείες, ξενοδοχεία, τοπικά τουριστικά γραφεία, εταιρείες ενοικίασης πούλμαν, εστιατόρια κ.α. Στους φορείς αυτούς ο εκάστοτε διοργανωτής καθώς και ο μεταπωλητής δεν ασκεί άμεσο έλεγχο και κατά συνέπεια δεν φέρει καμία ευθύνη στις περιπτώσεις παραλήψεων, πταισμάτων και οργανωτικών αδυναμιών που προέρχονται από αυτούς τους φορείς. Παράδειγμα τέτοιου προβλήματος είναι η καθυστέρηση πτήσης. Παρόλαυτά εμείς καθώς και οι συνεργάτες μας καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για τήρηση όλου του τελικού ενημερωτικού.  Τελικό ενημερωτικό για τις ομαδικές εκδρομές δύναται να δοθεί έως και μια ημέρα πριν την αναχώρηση αν οι αλλαγές το επιβάλλουν. Η τελική επικοινωνία πραγματοποιείται την προηγούμενη μέρα από την αναχώρηση για ενημέρωση στοιχείων όπως, όνομα αρχηγού, σημείο και ώρα συνάντησης και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

 

  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ)

Το γραφείο μας και οι συνεργάτες του καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή τήρηση των λεπτομερειών του κάθε προγράμματος. Υπάρχουν όπως περιπτώσεις αστάθμητων παραγόντων και απρόβλεπτων καταστάσεων που αναγκάζουν τον οργανωτή να προβεί σε απαραίτητες αλλαγές και διαφοροποιήσεις. Παράδειγμα η αλλαγή στην ώρα αναχώρησης ή κάποια αλλαγή κατα την διάρκεια της εκδρομής αν ο αρχηγός το κρίνει αναγκαίο.

Ξενοδοχεία:

Για τις ομαδικές εκδρομές, τα ΤΕΛΙΚΑ ξενοδοχεία ανακοινώνονται κατά βάση περίπου 2 ημέρες πριν την εκδρομή διότι επηρεάζονται από την συμμετοχή και την αντίστοιχη διαθεσιμότητα. Σε κάθε περίπτωση εμείς και οι συνεργάτες μας διατηρούν το επίπεδο ξενοδοχείου (αστέρια όπου υπάρχουν κλπ) που έχει αναφερθεί κατά την κράτηση. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει ακύρωση συμμετοχής αν δεν συμφωνείτε με ενδεχόμενη αλλαγή των ξενοδοχείων καθώς κατά την κράτηση έχετε συναινέσει σε ενδεχόμενο αλλαγής.

Για τα ατομικά πακέτα και οποία στηρίζονται και κατά βάση στο ίδιο το ξενοδοχείο ανακοινώνονται πριν από οποιαδήποτε καταβολή χρημάτων. Σε περίπτωση οποιαδήποτε αλλαγής (σχεδόν απίθανο) ο πελάτης έχει δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση του και να του επιστραφεί ολόκληρο το ποσό που κατέβαλε ή να δεχτεί την αλλαγή. Καμία άλλη αξίωση-αποζημίωση δεν μπορεί να απαιτηθεί σε περίπτωση αλλαγής.

Πολιτική  πληρωμών και ακυρώσεων: 

Για την έγκυρη κράτηση στις περισσότερες εκδρομές απαιτείται 30% προκαταβολή και ξόφληση έως 10 ημέρες πριν την αναχώρηση. Πριν από την προκαταβολή εμείς και οι συνεργάτες μας καμία ευθύνη δεν φέρουμε στην διαθεσιμότητα εφόσον η κράτηση δεν έχει ολοκληρωθεί με προκαταβολή. Ακόμα και στην περίπτωση που πραγματοποιηθεί η πληρωμή και διαπιστωθεί πληρότητα, αμέσως μετά τα χρήματα επιστρέφονται  και η κράτηση δεν ισχύει. Αυτό μπορεί να συμβεί καθώς κρατήσεις για μια εκδρομή πραγματοποιούν πολλά τουριστικά γραφεία από όλη την Ελλάδα.

Δικαίωμα ακύρωσης για τις ομαδικές εκδρομές και επιστροφής χρημάτων υπάρχει μέχρι 15 ημέρες πριν την αναχώρηση, όπου και επιστρέφεται όλο το ποσό. Σε αντίθετη περίπτωση η προκαταβολή ή οποιοδήποτε ποσό έχει καταβληθεί  δεν επιστρέφεται. Κάποιοι διοργανωτές επιλέγουν να επιστρέψουν ένα μικρό ποσοστό, παρόλα αυτά στην πραγματοποίση της κράτησης συναινείτε στην ολική κράτηση. Στην περίπτωση επιστροφής ποσοστού χρημάτων το pametaksidi.gr σας ενημερώνει άμεσα μετά την ακύρωση και αφού επικοινωνήσει με τον συνεργάτη. Αν παρόλα αυτά ο πελάτης επιθυμεί να γνωρίζει αυτά τα ποσοστά από πριν πρέπει να ζητήσει ενημέρωση πριν από οποιαδήποτε κατάθεση.

Δικαίωμα ακύρωσης για τα ατομικά πακέτα δεν υφίσταται. Κατά την κράτηση συναινείτε ρητώς σε αυτό καθώς  έχουν πληρωθεί όλοι οι φορείς όπως ξενοδοχεία και αεροπορικές. Σε περίπτωση κάποια ιδιαίτερης κατάστασης ή εξαίρεσης σας ενημερώνουμε μετά την ακύρωση.

Ακύρωση από το γραφείο, μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή ακόμα και μια ημέρα πριν την αναχώρηση,  αν αυτό κριθεί απαραίτητο για την προστασία όλων των μερώνΟ πελάτης ουδεμία αξίωση για αποζημίωση λόγω ακύρωσης έχει, πάρα μόνο την ολική επιστροφή χρημάτων.

 

Ασφάλεια: 

Το γραφείο μας και οι συνεργάτες μας ακολουθώντας τις οδηγίες των εκάστοτε νόμων καλύπτουν πλήρως τον πελάτη για τα δικαιώματα αστικής επαγγελματικής ασφάλισης που έχει. Ασφάλειες δηλαδή που συνάπτονται μεταξύ των τουριστικών γραφείων και των ασφαλιστικών για ενδεχόμενα όπως,  παραβάσεων απέναντι στους πελάτες, αποζημιώσεις, επαναπατρισμούς σε περίπτωση προβλήματος της οργάνωσης στο εξωτερικό κλπ  Σε καμία περίπτωση αυτές οι ασφάλειες δεν καλύπτουν ατυχήματα κατά την εκδρομή και άλλα ιατρικά θέματα γενικά για τα οποία μπορείτε να καλυφτείτε ιδιωτικά εσείς.

 

Ευθύνες εκδρομέων: 

Κάθε εκδρομέας έχει ευθύνη ο ίδιος, για την εξασφάλιση και φύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, βίζα, πιστοποιητικά κλπ), με σκοπό να συμμετέχει στην εκδρομή. Ο οργανωτής ή ο πωλητής της εκδρομής έχει υποχρέωση να ενημερώσει για τα απαραίτητα έγγραφα και μόνο αυτό.

Η προμήθεια συναλλάγματος είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.

Η φύλαξη των προσωπικών αντικειμένων είτε αξίας είτε όχι είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.

Η συνέπεια στα ωράρια και τις ώρες συνάντησης είναι ευθύνη των εκδρομέων, και ο αρχηγός έχει δικαίωμα να αναχωρήσει για το πρόγραμμα χωρίς να περιμένει ως προς σεβασμό των υπολοίπων. Σε αυτή την περίπτωση ουδεμία αποζημίωση δικαιούται ο πελάτης και είναι και υπεύθυνος για επιπλέον χρεώσεις που προκύπτουν από την αργοπορία του.

Σε περίπτωση μη αποδεχτών εγγράφων από τις χώρες που περιλαμβάνει το πρόγραμμα λόγω γνησιότητας ή για οποιοδήποτε λόγω η χώρα αρνηθεί την είσοδο στον εκδρομέα, ουδεμία ευθύνη φέρει το γραφείο μας και οι συνεργάτες μας. Ο αρχηγός οφείλει να συνεχίσει το πρόγραμμα του υπόλοιπου group.

 

Τέλος, να θυμάστε 2 πράγματα με τα οποία πάντα συμβουλεύουμε τους εκδρομείς μας.

α) Οι οργανωμένες εκδρομές δεν είναι για όλους, θέλει υπομονή και να είσαι καλοπροαίρετος.

β) Μια οργανωμένη ομαδική εκδρομή θέλει απίστευτα πολύ κόπο να στηθεί και μπορεί να χαλάσει μέσα σε ένα λεπτό από έναν και μόνο εκδρομέα.

Το γραφείο υπόσχεται να επιλύσει με κάθε καλή πίστη και διάθεση, οποιαδήποτε διαφορά μπορεί να προκύψει με τους πελάτες. Σε κάθε περίπτωση,όμως, που θα υπάρξει ανεπίλυτη διαφορά, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια.

 

Τελευταία αναθεώρηση 22/06/2018